Last Minute Originele Moederdag Cadeaus

TravelBird Tips

Nog 6 dagen en het is tijd om alle mama’s in de bloemetjes te zetten. TravelBird helpt iedereen dit jaar bij het vinden van last minute Moederdag cadeaus! Trakteer je mama dit weekend op een gastronomische proeverij of heerlijk verwendagje in een wellnessresort.

Wellness
Ontdek Thermen R

Het is aan mama om te relaxen   (€19.95 p.p.)

Leg je mama dit jaar in de watten met een heerlijk verwendagje in een prachtig wellnessresort. Opgietingen bijwonen in de verschillende sauna’s en erna afkoelen in een van de baden… Ze keert helemaal zen terug naar huis!

Ma passion
Ontdek Ma Passion

Gastronomische proeverij voor twee   (€49 p.p.)

Ontdek samen met je moeder jullie passie voor het proeven van culinaire hoogstandjes en kijk uit naar elk van de 14 tongstrelende gerechten.

shopping Antwerpen
Ontdek Beauty and Nails

Samen shoppen en relaxen in Antwerpen   (€39 p.p.)

De ultieme vrouwendag: samen een dagje shoppen en relaxen in Antwerpen gevolgd door een bezoek aan een beautysalon. Geniet van een glaasje bubbels tijdens een heerlijke peeling en massage.

Keukenhof
Ontdek Den Haag

Een weekendje weg met mama   (€57.50 p.p.)

Zet je mama letterlijk in de bloemetjes! Ontdek samen met je mama het beroemdste bloemenparadijs van onze Noorderburen en geniet van een prosecco op een heerlijk terrasje onder de lentezon. Soms kan het deugd doen om er een weekendje tussenuit te zijn met mama!

TravelBird is een online reisaanbieder met dagelijks 6 inspirerende deals en een vast aanbod in thematische categorieën. Het bedrijf dankt haar succes aan een simpele formule: klanten verrassen en inspireren met de beste reisaanbiedingen en een gebruiksvriendelijk boekingproces voorzien. TravelBird werd opgericht in 2010, telt meer dan 650 werknemers en is actief in 17 landen. Elke dag genieten 15.000 reizigers van hun vakantie met TravelBird.