TravelBird België opnieuw publieksfavoriet op BeCommerce Awards in reiscategorie

BRUSSEL, 21 mei – TravelBird België won gisterenavond voor het tweede jaar op rij de publieksprijs in de reiscategorie op het gala van de BeCommerce Awards in Brussel. Zo’n 44.000 Belgische klanten brachten hun stem uit voor beste Belgische webshop in 13 categorieën. TravelBird België won deze publieksprijs voor de reiscategorie. Maar liefst 164 e-commerce bedrijven namen deel aan de BeCommerce Awards, dat dit jaar aan haar 10e editie toe was.

Opnieuw Award voor TravelBird België

De online reisaanbieder TravelBird werd slechts 5 jaar geleden opgericht maar kende sindsdien reeds een enorme groei. Met bijna 700 werknemers en actief in 17 Europese landen wordt TravelBird een steeds grotere speler in de reissector. Voor het bedrijf is het reeds de tweede maal op rij dat het deze prijs in de wacht sleept. Ook in 2014 nam TravelBird België de publieksprijs in haar categorie in ontvangst op de BeCommerce Awards.

Erik Kuijpers, Country Manager België bij TravelBird:

“Ik ben enorm opgetogen met deze award. Onze voornaamste focus is en blijft het vertrouwen van klanten. TravelBird België is hierbij zeker al bij de eersten van de klas en het winnen van de BeCommerce Public Award in de reiscategorie bewijst dit. We zijn er trots op dat de de Belgische klanten ons ook dit jaar op de eerste plaats hebben gestemd!”

Erik Kuijpers, Country Manager België ©TravelBird

Voor meer informatie over BeCommerce: www.becommerce.be

TravelBird is een online reisaanbieder met dagelijks 6 inspirerende deals en een vast aanbod in thematische categorieën. Het bedrijf dankt haar succes aan een simpele formule: klanten verrassen en inspireren met de beste reisaanbiedingen en een gebruiksvriendelijk boekingproces voorzien. TravelBird werd opgericht in 2010, telt meer dan 700 werknemers en is actief in 17 landen. Elke dag genieten meer dan 15.000 reizigers van hun vakantie met TravelBird.