TravelBird Tip: Ultieme Vaderdag Cadeaus

Heb je het nog niet in je agenda gezien, dan is TravelBird er om je eraan te herinneren: Vaderdag komt eraan! Op zondag 14 juni worden alle papa’s in de watten gelegd. TravelBird zet de 6 origineelste cadeaus even op een rijtje en lanceert tijdelijk een exclusief aanbod ‘Vaderdag cadeaus`. Voor elk type vader kan je in deze unieke categorie het perfecte cadeau vinden, voor zowel de avontuurlijke papa’s als de echte bierkenners. Meer info via travelbird.be/vaderdag.

De avonturier

Een topper voor papa’s die van een uitdaging houden is ongetwijfeld een droomrit maken in een Ferrari 360 Modena. Kruip zelf achter het stuur en voel de 400pk je van 0 tot 100 brengen in slechts 4,3 seconden. Gaat jouw vader liever echt een keertje van de grond, ga dan voor een ballonvaart boven Vlaanderen. Een hapje en een glaasje champagne sluiten deze ongeëvenaarde ervaring af. Voor de echte waaghalzen onder de vaders valt er in deze unieke TravelBird categorie zeker iets origineel te vinden. Houdt hij van snelheid én impressionante hoogtes, dan is er ook nog de helikoptervlucht, waarbij je aan snelheden van 180km per uur raast over de Westhoek.

De culinaire genieter

Papa’s kunnen ware chef-koks in huis zijn en een echte passie hebben voor het klaarmaken van dagverse producten. Verwen de culinaire papa dit jaar op een gastronomische ervaring met een viergangen-keuzediner aan de kust.

De bierkenner

Het leukste cadeau voor een echte Belg? Een bierproeverij in Tongeren, de stad bekend om hun streekbieren en heldhaftige geschiedenis. Buiten het thuisland kan je ook genieten van een heerlijk bier. Laat je vader een ouderwetse kroegentocht beleven in de Poolse hoofdstad, Warschau! Met een bruisend nachtleven en tal van cafés waar het bier rijkelijk vloeit aan absolute bodemprijzen kan je zeker meer dan één pintje proeven.

Vaderdag banner

Aanvullende prijsinformatie

Droomrit Ferrari                          Voor € 57,50

Ballonvaart                                     Voor € 99,-

Helikoptervlucht                           Voor € 49,99

Restaurant Blaffetuurke            Voor €24,95

Bierproeven in Tongeren          Vanaf € 49,50

Citytrip Warschau                        Vanaf €99,-

TravelBird is een online reisaanbieder met dagelijks 6 inspirerende deals en een vast aanbod in thematische categorieën. Het bedrijf dankt haar succes aan een simpele formule: klanten verrassen en inspireren met de beste reisaanbiedingen en een gebruiksvriendelijk boekingsproces voorzien. TravelBird werd opgericht in 2010, telt meer dan 650 werknemers en is actief in 17 landen. Elke dag genieten 15.000 reizigers van hun vakantie met TravelBird.

fr.travelbird.be