Met je beste vriend op vakantie

Op 26 augustus viert Amerika ‘National Dog Day’, een dag om de vriendschap en hechte band tussen mens en hond in het daglicht te zetten. Ook in België hechten we veel belang aan onze geliefde viervoeters. Daarom selecteerde TravelBird drie diervriendelijke plekjes om samen met je hond(en) te genieten dit najaar.

1)   Op verkenning dicht bij huis

Het wisselen van de seizoenen is onoverkomelijk. Toch is er een bestemming waar iedereen, mens of dier, zich elk seizoen vermaakt: de Belgische kust. In de Panne kan je heel het jaar door heerlijke wandelingen maken en picknicken op het strand.

(TIP) Vanaf 30 september tot en met het einde van het jaar mogen huisdieren mee op het strand in zone 1, gelegen aan de westzijde van het Leopold I-plein.

(Max. 1 hond toegelaten aan €10 per verblijf)

De Panne

2)   Rondneuzen bij onze noorderburen

Stap in de auto richting Arnhem – “Groene stad aan de Rijn”- waar je 3 dagen kan genieten van de natuur.

(TIP) Je kan je hond meenemen naar Nationaal Park de Hoge Veluwe, dat maar liefst 5.500 hectare groot is.  Ook in Restaurant de Koperen Kop en de Theekoepel, gelegen in het park zelf, zijn honden welkom.

(Max. 2 honden toegelaten aan €25 per hond per verblijf)

Veluwe

3)   Snuif de sfeer op in de Champagnestreek

Wandel door eindeloze wijngaarden en groene bossen en geniet van de charmante omgeving rondom een authentieke Franse hostellerie.

(TIP) Breng een bezoek aan het regionale natuurpark ‘La forêt d’Orient’ en haar 3 meren: Le lac d’orient, le lac du temple en le lac d’armance.

(Max. 1 hond aan €7 per dag)

Champagne

TravelBird is een online reisaanbieder met dagelijks 6 inspirerende deals en een vast aanbod in thematische categorieën. Het bedrijf dankt haar succes aan een simpele formule: klanten verrassen en inspireren met de beste reisaanbiedingen en een gebruiksvriendelijk boekingsproces voorzien. TravelBird werd opgericht in 2010, telt meer dan 700 werknemers en is actief in 17 landen. Elke dag genieten 15.000 reizigers van hun vakantie met TravelBird.

fr.travelbird.be