TravelBird antwoordt op verhoogde vraag naar thematische citytrips

Kies de beleving die bij jou past!

Amsterdam, 18 september – Online reisaanbieder TravelBird lanceert vandaag officieel het vernieuwde ‘citytrips’ label op haar websites in 17 verschillende Europese landen. Het speelt daarmee in op de steeds toenemende vraag van klanten naar reizen waar belevingen dan wel de accommodatie centraal staan. Het nieuwe citytrips label is daarmee een aanvulling op de kenmerkende 6 dagaanbiedingen. Reizigers zullen zo in meer dan 20 steden wereldwijd kunnen kiezen voor een citytrip gefocust op bijvoorbeeld familie, gastronomie, romantiek of ontdekking.

Ervaringsgerichte stedentrips - New York
Ervaringsgerichte citytrips – New York

De ene citytrip is de andere niet

“We zien dat onze reizigers enerzijds steeds vaker op citytrip willen. Naast onze 6 dagaanbiedingen wilden we hiervoor een vast aanbod bieden,” zegt Symen Jansma, CEO TravelBird. ”Daarnaast gaan reizigers ook steeds meer op zoek naar inspiratie en ervaringen. Daarom bieden we citytrips niet alleen meer prominent maar ook op basis van ervaringen aan! Een gezin met kinderen wil een ander aspect van New York of Rome ervaren dan een jong koppel zonder kinderen.